Big Data

Nowości

Agnieszka Dytman-Stasieńko, Agnieszka Węglińska (red.)
Big Data
Digital Marketing and Trendwatching

 

Rosnąca i krytyczna rola danych zarówno w sferze globalnej, jak i w życiu społeczeństw oraz jednostek wymaga pogłębionego namysłu w perspektywie teoretycznej i praktycznej. Przykładem takiej refleksji jest niniejsza publikacja, prezentująca teksty specjalistów w zakresie komunikacji i wizerunku w sieci, analizujących relacje między dynamicznie rozwijającą się datasferą a polityką, marketingiem internetowym, dziennikarstwem czy prognozowaniem trendów. Szybkie rozszerzanie się datasfery stawia nowe wyzwania zarówno przed społeczeństwami, jak i jednostkami – wyzwania dotyczące bezpieczeństwa danych, ich analizy i interpretacji, funkcjonowania w środowisku danych. Teksty składające się na tom Big Data. Digital Marketing and Trendwatching stanowią propozycję odpowiedzi na kolejne wyzwania świata danych.

 

ISBN 978-83-7977-341-1, Wrocław 2018, 14 x 20,5 cm, 170 s.

 

Książkę można pobrać tutaj: