Niemiecki wydawca – polski czytelnik

Wyprzedaż|Serie wydawnicze » Zrozumieć Niemcy

Cena:15.00

 

Beata Ociepka, Justyna Woźna
Niemiecki wydawca – polski czytelnik
Prasa niemieckich wydawców w debacie publicznej

 

W działalności medialnej aspekt gospodarczy nakłada się na aspekt polityczny i kulturalny. W podtekście zawsze też znajduje się pytanie o wpływ treści mediów na tożsamość kulturową odbiorców. Charakter, a zwłaszcza historia stosunków polsko-niemieckich powodują, że inwestycje firm niemieckich na tak wrażliwym rynku jak media mogą budzić obawy. Autorki książki na przykładzie koncernu Axel Springer i wydawnictwa Verlagsgruppe Passau próbują ustalić, jaką rolę w debacie publicznej w Polsce pełni prasa niemieckich wydawców.

 

ISBN 978-83-7432-552-3, Wrocław 2009, 14 x 21 cm, 280 s., oprawa twarda